1 maj

Igår jobbade vi halv dag.. skönt som fan... Hann hem och städa lite innan de va dax att hämta Isabell.
Klockan 6 mötte vi upp Thomas, engelsmannen, utanför sportis.. Gick till systemet och köpte lite öl, sen blev de 2 öl på sportis, vidare och kollade på brasan sen hem till Mackan en sväng, men där va man visst inte så välkommen även fast vi hade frågat först, så vi drog hem till mig.. Blev lite för mkt dricka tror ja, men kul hade vi...
Idag har jag inte orkat göra så mkt, men tog mig iaf till La Piazza, (stavas?) där Jacob var snäll och bjöd på kebabtallrik.. nu blir de typ soffan och en film, sen blir de stallet, och hur kvällen ser ut har jag ingen aning om än.. Nille sa att han skulle komma, men de tror jag inte för förrän han står framför mig.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0