camfil fest..

jaha som sagt, i fredags var de dax för de den årliga camfilfesten...  Det vart som vanligt god mat, och mkt alkohol..  drog ganska tidigt, men bestämde mig sen för att dra tillbaka.. Måste varit Nille som ville spana in alla kartonger :D
Sen var vi så smarta så vi tog bilen till Sille, behövde cigg och nöden har ju ingen lag. Fick soppa torsk på vägen hem, så vi vart fast i V-ljung en timme minst.. Efter att snälla Tommy kommit me en dunk, åkte vi hem och drack lite mer.. Däckade väl vid 7, me Cleo i sängen...

Lördagen började lugnt, drog till stallet vid 12 och mockade, kan inte påstå att jag mådde bra :S.. Blev en pizza på vägen hem..  Sen satt vi 3 här som vanligt och kom inte på nåt att göra, kollade på eurovision song contest..
Drog till Mange i västerljung och där blev de alkohol, mkt alkohol.. när klockan blev morgon, utan sömn, badade vi i hans pool.. Kortar ner lördag/söndagsfesten till trasig toa, fyllefärd till sille (igen), spyor i badrummet, stirrande grannbarn och poolbad, dumma poliser och mkt skratt...

Söndagen är som en dimma, men full var jag...

Måndagen blev de nåt glas vin, pizza och film...  Idag ringde dom från skolan, Bella va sjuk, så idag har jag passat på att städa hemma.. Sen va jag, Kari och Bellan i Nypan hos logopeden...


Exakt hur stora var de där två ölen?



♥LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0