get up, stand up

Igår satte vi igång och rensa ur garderoben, så Laura kunde flytta in..  Så nu ser de ut som en bomb har slagit ner i lägenheten, fast de kommer bli bra när de är klart.. 
Har blivit lite chockerad på sista tiden, tror Nille har lagat mat fyra dagar i rad nu.. Det är så skönt att slippa de.. och igår städade han undan massor medan jag och laura fixade rummet och tog en kafferast hos mackan...  Tror de börjar funka bra här hemma nu.. Hoppas bara de håller i sig, kan ju bli lite jobbigt att bo många i liten lägenhet.. Men nu är de bra och de är huvudsaken.

Börjar känna mig lite hängig. Har ont i nacken och halsen och känner mig allmänt trött, hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen.. Kan ju bara så enkelt att jag behöver en riktig sovmorgon, de va visst några veckor sen... Är kanske inte så bra att sova 5 timmar per natt..
Ska snart till VC me Bella, måste ha läkarintyg för henne från idag.

Sen blir de stallet, så slipper jag mocka på lördag.. :D


FÖR ATT SE DAGENS MÖJLIGHETER MÅSTE DU IBLAND BLUNDA FÖR DET SOM HÄNDE IGÅR




LÖÖÖÖÖÖÖÖVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0