helg

efter jobbet på fredan blev de en sväng till systemet... inte så ovanligt kanske.. sen kom snälla Joel och hämtade upp oss, och körde till stallet, så jag kunde mocka lite.. sen hem och grilla... Jimmy och Mikaela kom oxå.. SAtt här och mysdrack lite, får för oss att gå ut på Sportbaren, vilket slutade i att vi fick springa därifrån..Då drog vi till mamma och satt där och ölade lite sen skulle vi hem och sova, men då träffae vi grannen utanför och bjöd in honom på en öl :P Sen blev de alldeles för lite sömn som vanligt..

Lördag ringer Jenny och väcker mig, kliver upp och går dit och fikar, tror både jag mamma och hon va lite bakis :P
Sen blev de stallet som vanligt, mockade och fixade.. Duktig ja e va? :P sen hem och tog en öl, gick och handlade mat me Cleo eftersom dom andra va för bakis och inte orkade röra sig.. haha.. Sen blev de bakismat :D lantbröd m tzatziki, kräftskjärtar m majonnäs och vid 23 blev de spagetti och köttfärssås och en flaska vin..
Sen "tvingade" Nille ut oss, tror han tröttnade på vårat snack. Så jag och Laura gick en sväng till Sportis medans han låg hemma me Bella..

Idag klev jag upp och diskade, tvättade och dammsög här hemma och de va inte en dag för tidigt kan jag lova..  Nu ska jag tända grillen, idag blev de flintastek me pommes och grillad lax me potatis, hade inte an maträtt som räckte till alla fyra.. Då tar man vad man har..


I should know that you´re no good for me!



 

♥LOVE!♥

Kommentarer
Postat av: -Jenny-

Fan va ni grillar jämt! Får jag också bli inneboende hos dej?? =P

2009-05-10 @ 19:30:57
Postat av: Anna

Klart du får, men nu börjar de bli ont om sängplatser.. Men Nilles säng kommer ju snart, tills dess får du väl ta soffan :P

2009-05-13 @ 13:34:29
URL: http://enlitenannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0