små svarta änglar

Var på vc me Bella och blev väldigt arg.. dom kollade inte ens på ungen..  Dom skrev bara ett läkarintyg, dessutom är de inte rätt.. finns bara en sida fast de står att de ska vara 2 och dessutom är de för barn mellan 12 och 16 år... Hoppas FK godkänner de, annars vet jag nån som skickar brevbomber.. haha..

Efter vc vart de stallet, gick faktiskt lätt och fort idag trots att jag inte kände mig 100%-ig.. När vi var klara där "lurade" vi maria att köra oss till favoritaffären, så de blev lite öl till maten och nu sitter jag här me ett glas vin. Vad som händer ikväll får tiden utvisa, men kul hade jag tänkat ha iaf..



Ärlighet skapar förtroende..



♥kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0