snurrande tankar.

Vad fan vill du egentligen? Du gör mig galen, är de me flit?
Måste nog släppa taget och gå vidare, kommer aldrig bli vi.
Men de är svårt, något gör att jag hänger kvar.

Vad är de som är så jävla svårt me sanningen, kan du inte bara säga som de är?
Det kanske skulle göra att jag fick sova en hel natt, och att jag fick bli hel igen...
Det har gått för lång tid nu, såren varar för mkt och ärren kommer bli djupa..

Hopp, nu då... Händer inte så mkt, va en sväng till stallet idag..
Har fortfarande inte rökt, och mitt humör är emellanåt i botten.. Men annars rullar allt på..
Ska bli mkt skönt me helg..


Det här ger mig rysningar, fy fan vad bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0