något annolunda

fredagen blev helt okay.. Maria, Peter och Jim kom hit.. Blev lite mer vin och Ursus.. Fan va gott de va.. Varför säljer dom inte röd vodka i sverige för?Ja ja hur som hellst, senare drog jag Nille Laura och Peter till Birgers.. Drack och dansade. Sen blev så klart fyllemat och senare hemgång igen.. Soppatorsk igen.. Tänk om vi nångång skulle lära oss att tanka.. Men de gick bra iaf.. Mackan va snäll och hjälpte oss..
Kom hem och jag kommer på den dumma ideen att jag kanske borde pierca mig..  Nille skulle hjälpa till. Först trycker han in kanylen genom läppen sen vidare in i tungan.. Fan va ont de gjorde, sen när han ska byta till smycke misslyckas han totalt, så de slutar me att han tar ett annat smycke och trycker rakt igenom läppen på ett annat ställe, så jag har nästan piercat mig utan kanyl.. Gör inte alls ont va? Men nu har jag en medusa iaf.. Och en överläpp som är 3 gånger större än dom flesta negerläppar jag sett.. Vill man vara fin får man lida pin.. :D

Hur som hellst.. När de va klart började fyllesnacket om att kanske åka till Mariefred och äta lite lyxfrukost.. Kom aldrig iväg nånstansd, men de gjorde att ingen av oss gick och la oss, och när Bella vaknade var chanserna slut.. Så igår sov jag en timme på soffan vid 4 tiden, tack vara att Jimmy va snäll och tog me Bella till hamnen så hon och Mickan fick äta glass.. Sen har dom visst åkt till V-ljung och kollat fotboll, sen fick jag ett mess om att dom skulle äta middag oxå, så Bella kom hem vid halv 9 mätt och belåten..

Vid halv 9 tiden var jag hos Mackan och hjälpte honom sätta upp gardiner.. men han hade ju inget strykjärn, så de vart inte så fint.. kanske borde gå dit me ett idag.. Måste dock ut i stallet oxå, har sagt i flera veckor nu att jag ska mocka ur min box, men de har fortf inte hänt.. Men nu måste jag nog ta tag i saken.. 


jag är ingen skummis som jag framstår, jag har bara svårt att kombinera mitt liv med ditt liv när jag inget hellre vill att vi ska leva samma liv... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0