skin, skin som den sol du e :D

Kan börja me att rätta lite från förra inlägget.. Det var såklart i onsdags vi var på Birgers.. :D

Torsdagen blev väldigt lugn... Va lite trött.. :P tror jag gick och la mig innan 12 :P och de händer inte ofta, inte ens när jag ska till jobbet..


Fredag på dan åkte Nille iväg, så jag och Laura passade på att städa lite.. Cleo blöder ju fortfarande, så golvet blir rätt skitigt.. På kvällen gick vi till Mackan och kollade på när "gänget" spelade poker.. Och när alla skulle till till Tullen gick jag Laura och en sovande Bella hem..

Lördagen blev de utgång på kvällen, farfar va snäll och ställde upp som barnvakt.. Kvällen började me lite öl hemma hos Jenny och Peter.. De va jag, Laura, Mackan, Jenny, Peter och Markus från Nypan.. Senare dök de upp lite fler.. Vidare ner till Fyren för att lyssna på Coverup.. Fan va folk de va ute.. Men kul va de.. När jag ändå hade invigt Fyren va de ju lika bra och gå och inviga tullen oxå.. Kvällen slutade me knas..

Söndagen vart en riktigt slappar dag, de mest ansträngande jag gjorde va att gå till Krilles och käka och på kvällen åkte jag me Nille till Trossen så vi kunde handla mat...


Idag har jag jobbat, trots att jag har bihåleinflammation och de är ingen höjdare.. ska snart iväg till stallet, vi ska ha stallmöte, och jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra me hästen efter sommaren... :/ PANIK!



Lev fan livet, innan livet lever fan me dig!



♥Tänker inte vara kär idag, för jag e sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0