Veckan som ...

gammal inlägg, bloggen ville bara inte som jag... :P

Veckan som varit, har varit bra.. Har varit hemma ons och tors me sjuk Bella. Men som vanligt så va hon inte så sjuk, en natt sen va de över, så imorrn blir de fritids för henne..
Igår blev de en slappar dag, vi låg i soffan och käkade chips och godis och kollade på Arn.. Jag som sagt att jag inte ska kolla på den för den inte verkar bra, men Nille övertalade mig och de va faktiskt bra.. Så nu har man sett den oxå, typ lite sen kanske.. haha
Idag drog vi till nypan för att köpa kläder till Camfils vårfest som är imorrn.. Nää nu ska jag bädda rent i Bellas/Nilles säng.. sen måste jag fixa naglarna för de hinner jag inte imorrn...



Du kan inte sakna något du inte upplevt.


♥KÄRLEK!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0