galet me turkpop

Det vart en ganska trevlig helg trots att jag inte hade varken planer eller förväntningar..
Fredagen vart väl lite knas kanske, men de löste sig tillslut.. Vi var iaf på Sportis som vanligt.. Började kvällen me Wii hemma hos Mackan som va på kryssing..
Lördag vaknade vi till så gick jag till Kari för att fira honom, han fyllde ju år.. Sen träffade jag upp Laura för att ta en pizza.. Så ramlade vi in på Sportis som vanligt för att ta en kaffe, vilket slutade i några öl innan vi kom hem, hoppade i duschen för att sen gå tillbaka... När dom stängde drog vi me personalen till mc klubben, men vart inte där så länge..
Söndag vaknade vi faktiskt ganska skapligt, men klev inte upp utan låg kvar i sängen och käkade popcorn och kollade på två avsnitt 3kr.. Sen tog hungerkänslan över och vi gick till Sportis för att äta frukost, Tror klockan va runt halv 2 då.. Sen vart vi kvar där tills dom stängde.. Satt och spelade kort och drack nån öl.. Sen drog vi alla hem hit en sväng och käkade lite mat och drack kaffe..
Känns som alla mina helger är ganska lika.. :/


Man blir lite skadad av att umgås me dom där människorna, dom tvingar ju oss att lyssna på turkpop...
Men jag hoppas när vi lyssnar på refrängen att ni förstå att vi höll på att dö av skratt...


Gillar ni min nya väckarklockssignal då? Hur fan ska jag kunna vakna till de här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0