kaffebesök..

Började väl där jag slutade..
I fredags drog jag och syrran och käkade lunch på sportis efter jobbet.. Sen gick vi en sväng på "stan" och handlade present till lilla Emilia som fyllde 2 i söndags.. Sen vart de middag hos mamma.. Åt gott och spelade sällskapsspel.. Trevligt.. Gick förbi Sportbaren en sväng oxå..
Lördag vaknade jag skapligt, Drog till stallet och mockade och fixade.. Hade Bella me mig så Emilia kom dit oxå.. Sen hem me sötnosarna så jag kunde duscha för jag hade läkartid vid 5.. Gick bra där, fick sömntabletter och ångestdämpande.. Känns skönt.. Hoppas de hjälper lite bara..
Barnen vart hungriga så vi gick till Sportis och käkade lite. Hämtade sen upp mat till lillsyster innan jag och barnen gick hem.. Kastade båda barnen i badet, oj så kul dom hade och vad blött de blev :D På kvällen låg vi bara på soffan och kollade på film..
Söndagen var de kalas på Emilia.. Sen handla lite, hem och fixa mat.. Och ner till Sportis för att säga hejdå till Halil så är i turkiet nu..
Måndagen var vi hos lillasyster och blekte mitt hår och käkade glass och bullar :D
Igår va vi på Sportis igen... hmm kanske inte behöver skriva ut när jag varit där alla vet ju att jag alltid är där ändå..  Men iaf, vi va där och drack kaffe och spelade lite kort..  Sen hem och kolla 3 kr och precis när jag ska sova fick vi främmande, så då va de bara kliva upp och fixa kaffe.. Men jag klagar inte, alltid trevligt me oväntat besök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0