Tandläkarbesök

Idag slutade jag jobbet kl 12, för Bella skulle till tandläkaren.. 
Det gick bra där, fast hon hade en gammal lagning som hade släppt, så de måste vi tillbaka oxå fixa i januari.. 
Hon var jätteduktig, satt där snäll som ett lamm..
Efter de gick vi till sportis där bella käkade lunch nummer 2.. Dom hade ju pannkisar där.. :D Jag och Laura tog en kaffe eller 3.. haha
Har precis haft Mackan här, då jag råkade ladda hem en skiva i konstigt filformat och jag är så jävla oteknisk.. Men de löste sig me hans hjälp...

Nu är jag mest rastlös och funderar på vad man ska hitta på...  Skulle behöva måla naglarna, men har ingen lust till de just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0