tjockisburgare

Logoped besök idag igen...
Gick bättre än sist.. Men jag vet ju inte riktigt hur de ska gå heller. Nu är de bara vänta på att de dimper ner nya tider i brevlådan.. Hoppas de gör de snart..
Efter logopeden blev de McDonalds som vanligt.. och när tänkte hela dan att jag skulle äta sallad, väl framme vid kassan hör jag mig själv säga.. stora menyn, big och cheese m cola.. vart tog min sallad vägen liksom? Men iaf när jag sitter och äter i godan ro, kommer de förbi en pinnsmal mamma med en sallad.. Så ja, där försvann min matlust... Så nu är jag hungrig..
När vi kom hem drog jag, läsa noga nu, till Sportis och tog en kaffe.. Blev ni chockade?
Maria, Seija, Carina och Peter va där när jag kom dit.. Alltid trevligt och träffa folk man känner.. Men dom gick ganska fort, så då blev de bara jag och Maria och Bella kvar.. Så hade jag ju personalen och snacka me oxå.. Hann även me två öl innan de va dags att gå till konsum och handla frukost till Bella..
Maria följde me hit en sväng så vi satt och snackade om lite allt möjligt..
Nu ropar min sängkamrat... Gonatt på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0