Trött som få, med snurrande tankar...

Är så jävla trött.. Hela tiden.. Kan säkert bero på att jag är förkyld och har dessutom feber oxå. Har säkert fått en släng av svininfluensan eller nåt... Tänk va skönt de vore att få vila lite. I helgen kanske, men de blir ju aldrig som man tänk sig..
Har ångest som oxå.. Funderar faktiskt på att ta mig till läkaren när man får lön och fixa lite ångestdämpande och kanske några psykolog tider.. Kan egentligen inte påstå att jag mår dåligt.. Har bara sån väldig ångest, kan få ångest över nåt som egentligen inte är nåt.. Tror egentligen jag bara känner mycket press på mig.. De löser sig säkert..
Veckan har inte haft så mkt att erbjuda.. I måndags var jag hemma och försökte ta de lugn, men ångesten växer ju när jag bara sitter. Så de vart inte så mkt vila ändå..
Igår hamnade vi på sportis och drack kaffe och spelade kort.. Inte så ovanligt..
Och idag har jag typ inte gjort nånting.. Drog till pizzan och käkade, hade tänk ta en kaffe på S efter de, men valde att dricka kaffe hemma ist...
Nu kommer snart Mackan hit, vi tänkte se några avsnitt av Heroes.. Det var ett tag sen och han har tjatat rätt flitigt :P
Hoppas på en tidig kväll utan hjärtklappningar och sömnproblem...


I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance




♥Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0