efterfest på efterfest..

Har inte haft varken lust tid eller ork till att uppdatera, dessutom har jag inte haft så mkt att skriva om.. Trots de har jag minst elva läsare dagligen.. de glädjer mig, dock vet jag inte vilka ni är, för dom flesta jag känner till använder bloglovin.

Helgen var trevlig men de blev lite för lite sömn.. Men de är helt okay..
I fredags var en arbetskamrat ute och provred min häst, nu ska hon rida tisdagar och fredagar ett tag. Så håll tummarna nu för att de funkar, känns som jag snart gått igenom hela registret me hästmänniskor i Trosa kommun..

Fredagkvällen drog vi till Sportis och käkade och drack gott, när de stängde fick vi skjuts hem, sen kommer vi på ett avsnitt av Tre Kronor innan de va dags att somna..
Lördag morgon vaknade jag tidigt av att Cleo ville ut och kissa, eller egentligen tyckte hon nog bara att jag var tråkig när jag bara sov.
Hur som hellst så klev jag upp och gick ut me henne, sen blev de Tre Kronor race fram tills Tommy ringde och ville dricka lite kaffe, sen drog vi vidare till stallet och mockade.. Hem och ta de lite lugnt en stund innan duschen.. Sen drog vi till Sportis och träffade pizzabagaren som gjorde våra pizzor på dan, så han bjöd på lite öl, sen vart de efterfest me personalen och pizzasnubben.. När dom ville hem åkte vi me dom till mc-klubben där vi drack lite mer öl.. Senare när dom stängde hamnade vi hos Jimpa på efterfest.. Vid 15 tiden orkade jag inte mer och la mig för att sova.. Men vaknade två timmar senare och kunde inte somna om.. När magen började kurra gick jag ner till pizzan och käkade, sen blev de Wallander för hela slanten tills ögonen gick i kors..




bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0