Helgen

Hade inga planer alls på vad jag skulle göra i fredags, satt hemma själv i mysisar när jag fick för mig att dra till södertälje..  Så de va bara fixa iordning sig och springa till bussen..  Drog till Lauras jobb och tog nån öl och käkade kycklingvingar, sen gick vi ut.. Blev väl kanske lite mkt alkohol, men de va trevligt ändå.. Slapp sällskapet när jag berättade att jag hade pitbull.. haha
När jag vaknat till på lördagen drog jag till stallet. När jag äntligen var klar där såg jag att något var fel me en av hästarna, så jag blev kvar i typ två timmar till..Va ingen fara, förmodligen vanlig gaskolik eller frossa..
När jag väl kom hem sen tog jag en lång dusch, hade blivit något nerkyld av mina blöta kläder, sen cyklade jag till maria.. och vidare till Sportbaren, va en rätt trevlig kväll..
Kom hem vid 5 i morse..
Idag har vi varit i kyrkan och kollat på Mora Träsk med Laura, Isabell och Emilia.. Sen hade dom lite ponnyridning, ansiktsmålning och andra aktiviteter utanför.. Allt var mycket uppskattat av barnen..
När vi hade lämnat tillbaka båda barnen, inte min helg, drog vi till TRossen och köpte ost och kex, sen har vi legat och tjockat oss i sängen och kollat på Tre Kronor...

Min första dag som rökfri. Känns faktiskt rätt okay, men jag är väldigt röksugen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0