Nu fick ni nåt att snacka om va?

Måndagen vart en riktigt segar dag.. Jobbade, sen hände inte mkt alls.. Var i stallet en sväng och kollade till hästen.. Sen slappa vi bara, om jag minns rätt..

Tisdagen började me jobba som vanligt.. Sen handlade vi lite, drog till stallet och krattade ridhuset.. Inte kul alls.. Tungt som fan.. Sen blev de sportis för en bit mat..Blev kvar där tills de va dags att gå hem och natta Bella..

Onsdagen hände inte heller så mkt.. Gick till albins och köpte halloween kläder till Bella, dom ska ha Halloweenfest på fredag.. Hamnade på sportis och drack alldeles för mkt kaffe som vanligt.. Måste sluta gå dit och dricka kaffe, kommer få magsår eller nåt.. Hur som hellst, när Bella blev trött körde Emre hem oss.. Sen när dom jobbat klart kom dom förbi en sväng och snacka skit och kolla kort.. Tills de va dags för oss att sova.. Men tyvärr fick jag inte sova så mkt, då Bella inte mådde okay..

Torsdag morgon vaknade jag av snarkande barn. Hon var jätte täppt i näsan och svullen i halsen. Så vi blev hemma. JUst idag när vi inte hade nåt vatten :/Men vi klarade oss bra och Bella piggade på sig, säkert bara samma skit som jag haft i flera veckor nu.. Så imorrn får hon gå till skolan igen. hade finbesök här idag, men de vet väl alla redan... Knas blev de iaf.. men jag hoppas de löser sig..
På kvällen hmm bli inte för chockade nu, men på kvällen hamnade vi på Sportis igen för en kopp kaffe.. Sen va de dags att gå hem och packa Bellas väska och natta henne. Nu sover hon som en stock och de ska jag me göra strax.

Imorrn är de äntligen fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0