övertid.

Brödsmula är tydligen ett väldigt roligt ord när man är lite övertrött.. Jag och Laura sitter och skrattar så tårarna sprutar..

Min älskade lilla Bella bus kom hem i tisdags, hade saknat henne massor som vanligt..
Hela tisdagen vart en liten kaos dag.. Först ringde hennes pappa på dan och hade "tappar bort" hennes cykel, och dom skulle visst ha cykeldag i skolan.. Hörde hur paniken växte i henne och hon vägrade lyssna på någon, men till slut kom vi fram till att cykeln va hos morfar och mormor, så morfar fick åka från jobbet och möta upp henne och hennes pappa. Sen löste sig allt. Men när man står på jobbet, år man ju som mamma själv panik.. haha.. Tur att allt löste sig iaf..
På eftermiddagen hade jag och hennes pappa en tid hos familjebehandlarna, de gick bra, vi bestämde att umgänget ska fortsätta som nu, alltså hon är hos pappa fredag eftermiddag till tisdag morgon varannan vecka.
Sen gick vi och tog en fika på hannas..
Sen cyklade jag vidare till Mackan för att möta upp honom och Bella för att sen gå till Bellas kör.. Gick så bra så.. Alla barnen var jätteduktiga..
Sen hann vi bara hem en snabbis och byta om för att sen åka vidare till stallet där jag skulle möta hovslagaren kl 19.30.. Men när jag kom dit vid strax efter 19 var han precis klar.. Fick en fin räkning och borstade av hästen, sen va de dags att åka hem och kasta Bellsibub i duscha och sen dums ner i sängen..
Om dagen finns inte mkt att saäga, jobbade mellan 08.00 och 20.00 och nu ska jag bums i säng..






♥LoVe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0