forts på resan.

Fan va jag är dålig på att uppdatera..

Ska jag vara helt ärlig har jag lite svårt att hålla isär dagarna.. Men om jag inte minns fel, de va andra natten när vi hade lgt oss tidigt som norrmännen ramlade in på vårat rum kl 6.15 på morgonen.. Då va dom på väg till hotellet för att sova, men tänkte att vi kanske ville efterfesta.. Hmm, behöver jag berätta att vi inte var så sugna på de?
Iaf, vi vaknade skapligt på morgonen och pallrade oss ut och käka nåt, sen dog vi vid poolen. Tog de betydligt mycket lugnare än dagen innan :P Men några öl gick ner..
Senare vart de mat och sen utgång på bargatan.. tror de va den här dagen vi gick hela bargatan och drack alla gratis shots vi blev erbjudna med danskarna. Blev en ganska lugn kväll ändå.
När vi vaknade morgonen efter hade vi bestämt oss för att gå till Star Beach.. Så vi gick ner och frågade i receptionen vart de låg, då fick vi höra att man inte bör bada i poolerna där, fanns tydligen en massa bakterier som orsakar svamp. Men vi gick dit iaf, badade dock bara i havet..Myigt stället me barer i vattnet och vattensporter. Helt klart värt ett besök.. hade ju säkert vart ännu roligare om man hade kunnat utnyttja grejerna oxå :p
När klockan började närma sig sex började folket tunna ut, folk går för att äta vila och fixa sig inför kvällen, så de gjorde vi me.. Väl på hotellet igen mötte vi norrmännen, bestämde oss för att träffas upp efter alla duschat för lite öl och trevligt sällskap innan bargatan..SAgt och gjort, dom kom in till oss så vi satt på våran balkong och drack massa öl och snackade metallelefanter, danska penissystem och skillnader mellan norka och svenska språket.
Natten spendrades på bargatan..
dagen efter gick vi och skulle käka frukost när vi me norrmännen och käkade frukost.. Sen började Laura må dåligt så den kvällen vart en lugn hemma.. Jag och Anders satt och spela kort halva natten och drack lite öl.. Ganska trevligt ändå, trots att vi egentligen vart på partyresa..
Sen hade det redan hunnit blivit fredag, och vi skulle ju åka hem på söndag. Man började känna sig stressad, ingen vill hem för tiden har gått åt helvete för fort.. Vi tillbringade dagen vid poolen, blev bjudna på massa gratis shots av den snäll bartendern.


På kvällen gick vi över till resturangen brevid hotellet och käkade typisk grekisk mat. Gu så gott de va. Sen gick vi iaf över till Anders och André (norrmännen) och drack öl innan vi gick ut på bargatan och dansade på barerna och drack en massa goda drinkar..  när barerna stängde gick vi hem och la oss..
Vakande på lördagen och jag var sjuk.. Jätte sjuk.. sista dan, depp elller vad.. Låg hela dan, tog mig knappt upp på toa.. Fan så dålig jag var. Men jag knaprade piller var 4:e timme, jag hade bestämt mig, jag SKULLE ut på kvällen.. Längre dagen gick desto sämre blev jag, trodde aldrig jag skulle ta mig ut. Men skam den som ger sig..  Vid halv 8 tiden på kvällen lyckade jag ta mig in i duschen, fixa på mig kläder och lite smink, sen bar de av rakt över hotellkorridoren till norrmännen för några och sen ut på bargatan för sista gången.. Vi hade verkligen skitkul, trots att jag mådde skit..



Vid 5 tiden på morgonen ville Laura och Anders gå och bada, så jag och Olav följde me och tittade på.. Jag ville inte bada eftersom jag fortfarande hade feber.. När dom badat klart hade barerna hunnit stänga så då drog vi till hotellet och efterefterfestade i soluppgången..



Visst ser de mysigt ut?

Vi gick hem vid strax efter 8 den morgonen och vaknade 20 i 12 av att hotellägare väckte oss och sa att vi skulle checka ut inom 20 min.. Vi flög upp ur sängen och packade allt lite fort, sen va de bara dra..  stötte på norrmännen som hade blivit väckta på samma sätt, gick ut me dom för att äta frukost..


Se så pigga vi va!

För att sen gå till stranden och bada. Allt för att piggna till lite..
Sen gick vi runt en stund på huvudgatan och tittade i affärer, för att sen hitta ett mcdonalds och käka lunch. Efter lunchen drog vi till poolen och slappade och drack öl.. Sa hejdå till våran trevliga bartender.. När poolen stängde var de dax att fixa sig för att gå ut och käka middag. Middagen intod på resturangen brevid hotellet..


Sen kom bussen och vi åkte till flygplatsen..  Den natten flög vi hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0