Hur fan tänker vissa..

Hur kan man bara skita i sitt eget barn..

Jag tog Isabell till logopeden igår och efter det var de meningen att hon skulle tillbaka till pappa.. Hno ringde honoom vid 6 tiden, men fick inget svar.. Hon provar några gånger till... Efter en stund går hon ut och leker.. Pappa ringer upp ca kvart över sju.. En jävla timme senare.. Berättar då att Isabell är ut, men att hon strax borde kommer in eftersom klockan är så mkt, han ber oss ringa upp när hon komit.. 5-10 min senare dyker hon upp.. Hon ringer pappa och får inget svar.. Hon försöker några gånger till och lämnar meddelanden.. han hör inte av sig..
När klockan är strax efter 8 säger jag att hon får sova hos mig, hon kan ju inte sitta uppe och vänta hela natten, måste ju vara pigg och utvilad till skolan..
Klockan halv 7 i morse väckte jag henne, de första hon säger är: -ringde pappa? Besvikelsen i hennes ögon skar i hela mig när jag var tvungen att vara ärlig och svara nej..  Hon testar att ringa igen, när hon kommer på att han har hennes cykelhjälm och gympapåse med gympakläder i. Hon har nämnligen gympa på tisdagar. och brukar alltid cykla till skolan. Men får inget svar..
Så de var bara för mig att leta fram nåt som hon kunde ha på gympan och sätta henne på sparkcykeln och lämna en mycket besviken liten tjej i skolan..
Till saken hör även den att hon tydligen ska ha fotbollsträning idag efter skolan, men papprena ligger hemma hos pappa. Så jag vet inte vart, när eller hur?

Sorgligt men sant...


Kommentarer
Postat av: Amy

Usch!!



Jag förstår lilla tjejen. Jag har själv varit med om nästan samma sak då mina föräldrar skilde sig så jag kan tänka mig hur tankarna går.



Hoppas det löser sig!

Ha det bra!

2009-09-25 @ 14:56:29
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Lilla gumman..:( Lider med er båda.



Hahaha ja det har du rätt i, den kvällen va fan värre fullmässigt, kunde ju inte ens gå då! haha omg jag ska fan inte dricka.

2009-09-27 @ 17:24:21
URL: http://komochlek.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Lilla gumman..:( Lider med er båda.



Hahaha ja det har du rätt i, den kvällen va fan värre fullmässigt, kunde ju inte ens gå då! haha omg jag ska fan inte dricka.

2009-09-27 @ 17:24:33
URL: http://komochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0