kass på uppdatering...

ja vet..
Men de är så svårt och komma på vad jag ska skriva..
Eller de kanske är svårt att komma på vad ni vill läsa om..
Tror inte nu skulle uppskatta om jag berättade vad jag monterade för filter idag :P

Isabell kom iaf på i tisdags att de va farmor som hade ringt och frågat om tiden till fotbollsträningen så hon ringde upp henne och allt löste sig tillslut.. Hon kom iväg på sin fotboll och fick även tag i sin cykelhjälm, när hennes pappa väl ringde upp.. 

När jobbet slutade i fredags åkte jag hem och käkade lite, sen var de dags att åka till Tommy och städa lite, sen blev de fika då han fyllde år.. Bella blev hos mamma för hon skulle på disco. Men efter disco hämtade jag och tommy upp henne, sen satt vi hos Tommy på kvällen och kollade på tv..
När vi kom hem sen var de dags för Bella att sova, så jag satte mig vid datorn. Lugn och skön fredag..
Christoffer va även förbi.. Kul och ses, hade ju inte träffat honom sen i juni.

I lördags tog jag och Bella en promenade ner på "stan", gick till sportaffären och köpte en ny cykelhjälm till henne.. Sen till albin och köpte present till Peter, som oxå fyllde år på fredan.. Vidare hem till honom och fikade, sen stallet.. Tillbaka till Jenny och Peter för att äta och vid halv 8 gick jag Jenny och Bella till snipan för att lyssna på Kari som hade spelning där.. Det var mkt trevlig.. Vid halv 11 blev Bella trött, då gick vi hem och la oss..

Söndag när vi hade vaknat åkte vi till badhuset och badade, jag va dukltig och simmade 1 km.. Men vi åkte dit för att Bella ska lära sig simma bättre, nu simmar honom bara 3-4 simtag åt gången.. Men vi tänkte försöka komma iväg nu varannan söndag, så snart kan hon nog..

Idag har jag jobbat.. Blev några timmar övertid, slutade vid halv 8.. Segt som fan, men va gör man inte för pengar..
Imorrn är jag ledig, ska på rättegång i Nyköping.. Känns inte så jävla kul då jag hatar att prata inför folk. Men man har ju tyvärr inget val.. Sen blir de nog en sväng på stan och kolla lite kläder, de är ju desto trevligare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0