smörgåstårta

Igår gjorde jag smörgåstårta.. Fasen va gott de va, sen låg vi hemma hela kvällen och kollade på Tre Kronor..
Natten blev jobbig, såg avsnitten om bussolyckan när Bimbo dör och när hon begravs. De väcker minnen och man minns hur jobbigt de är att förlora en vän.. Sen kunde jag inte somna ordentligen, mycket tankar som snurrade efter.. Smärtan av saknade som kommer tillbaka.. Ilska, besvikelse och tillochmed hat.. Men även massa saknad. Ibland undrar jag varför du ville lära mig prata, varför du tvingade mig att riva upp alla sår, varför du pratade tills jag inte orkade lyssna mer, tills jag låg i soffan och skaka de me rinnande tårar. va fanns de för mening me de om du ändå skulle lämna mig ensam me allt sen..

Dags att göra nåt vettigt av den här dagen kanske.. klev upp vid strax före tio och sitter fortfarande här.. Men o andra sidan är de söndag, då får man vara slö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0