resan

Längtar tillbaka till Hersonissos som fan.. Eller kanske inte tillbaka just dit, men bort från Trosa, Sverige..
Hersonissos var bra, men det finns ju helt klart bättre partyställen.. Var ju iofs inte högsäsong när vi va där, men stället kändes ju nästan helt dött.. Fredag och lördag va de dock rätt bra drag ute.. Om jag åker dit igen blir det nog tidigare på året..
Resan började me att flyget va en timme sent, så vi hittade en bar på arlanda och lite folk som skulle till samma ställe, trevligt vart de och full vart man.. haha..
Väl på flyget dracks de ännu mer och när vi väl va framme i Heraklion fick vi vår förbeställda dricka som vi glatt delade ut till dom på bussen som ville ha..  När vi kom fram till hotellet kastade vi in grejerna och letade upp bargatan.. Hann kolla in några olika ställen innan vi bestämde oss för att gå tillbaka till en bar vi trivdes i.. Där blev de dans på baren, tatueringmässa och lite för mkt shots.. Tappade bort dom två vi gick ut me.. Men vid 5 tiden ramlade vi hemåt och somnade ovaggat..
Vaknade skapligt dan efter och gick och letade upp nåt ställe att käka lite frukost på, sen vidare till stranden, då va de dax för en återställare.. Sen fortsatte dagen så, efter x antal öl gick vi till poolen vid hotellet och hittade hotell baren.. Sen hade dom bara en halv flaska ursus kvar.. Hmm undra vart den andra halvan tog vägen. Iaf, träffade Love där, så vi bestämde att vi skulle förfesta tillsammans senare.. Sagt och gjort..  Hamnade på baren murphys även denna kväll, men de blev tidigt hemgång då vissa inte kunde sitta på barstolen, han me en bit pizza innan vi ramlade i säng..

Det va kort och gott om dag ett och två.. Nu är de dags för mat..  på återseende.