Det kommer nog fan lösa sig till slut..

Ikväll kommer äntligen min älskling hem. Tycker helgerna utan henne börjar bli jättejobbiga. Vet inte varför. Kan ju beror på att hon inte vill åka bort.

Annars är nog humör på väg uppåt. Börjar se ett slut på all skit som händer i mitt liv. Igår fick jag dessutom samtal från Lotta, Bella fd kontaktfamilj, och hon ville och kunde hjälpa mig massor i sommar sa hon. Det känns riktigt bra. Då vet jag att bella iaf får ledigt.

Imorgon ska jag provrida en häst. Maroll, bror till Trollina som jag red förut. helsyskon är dom till och med, fast Maroll ska visst vara lättare att rida.
Sen har jag skickat ett mail till en annan tjej som har frågat om jag vill testa hennes kuse. Nu väntar jag på svar om en tid som skulle kunna passa att jag provrider.
Vill hitta en häst jag verkligen trivs med och som jag kan utvecklas på. För en dag ska jag ju köpa egen, då vill jag rida in den själv. Vissligen har jag ju ridit in Munin typ, men nästa häst ska bli ännu bättre :D

Är hemma från jobbet idag, och var igår oxå. Har fått ögoninflammation/hornhinneinflammation. Ont som fan gör det. Men imorrn ska jag till jobbet. Vi är så jävla kort om folk så man får dåligt samvete när man inte är där.
Nu är det dags att göra iordning mig, ska möta syster för en lunch =D

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hihi tack finaste..<3 och större ska den bli.=P

vad gjorde du för bus igår då? :D pussen

2010-05-01 @ 08:14:17
URL: http://komochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0