hejdå min älskade..

Längtar till sommaren men ändå inte.

Har bestämt mig. Nästa år blir det ingen Munin hemma. Så från och med juni kanske jag är hästlös. Det känns förjävligt. Min älskade lilla bebis. Hur ska vi kunna leva utan varandra. Det gör ont redan nu, varje gång jag tänker på det och varje gång jag ser honom.
Han börjat kolla runt lite om det finns möjlighet att skaffa en medryttarhäst. Har fått två erbjudanden. Så det blir väl till att provrida nåndag och se om det är nån av dom som passar mig. För jag tror jag har kommit fram till att jag inte vill sluta rida, även fast jag funderade starkt på det ett tag. Men vi får se vad som händer, det är ju trots allt nästan två månader kvar.

Imorgon skah jag gå upp i tid på jobbet. Kommer alltså börja kl 06.54, tidigare har jag börja klockan 08.00. Hoppas bara jag kommer upp ur sängen.

Igår var jag barnvakt till världens sötaste Emilia. Hade barnen hemma hos mamma. Så när mamma och Kari kom hem vid 12tiden drog jag och Maria ner till Sportbaren och tog en öl eller två. Hade faktiskt riktigt trevligt, fast det vart ju inte så långvarigt eftersom dom stänger kl 1..

Idag åkte jag till stallet vid 1tiden och mockade och fixade. Sen ville Tove rida Munin, så hon fick göra det, jag ville ändå hem och träffa Bella. Hon sov ju kvar hos mamma. Mamma hade varit snäll och sparat mat till mig. Skönt att slippa fixa till nåt själv. Sen har jag dammsugit här hemma och tvättat lite. Borde ha skurat golven oxå, men orkade inte. Får ta det imorrn.




Kommentarer
Postat av: vanessa ♥

hej anna! om du hyr munin någon annan gång så hjälper jag gääääärna till igen. har saknat honom massor! det är bara att höra av dig.

kram

2011-02-08 @ 08:58:46
URL: http://vanessahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0