Min ponny blev 18 igår.. krogen nästa.. haha

Hur fan kunde jag missa det.. Min älskade ponny fyllde 18 år igår och jag glömde bort att gratta honom. Usch, det är ju oförlåtligt..

Sitter med en kopp kaffe i handen och ska snart lägga mig och kolla på film.. Har försökt se filmen 2 gånger redan men somnat. Så nu hoppas jag det blir 3 gången gillt.. haha

Kommer ha grym träningvärk imorrn.. Har spelat Wii idag.. Det arm känns död.. Imorrn kommer den göra ont, det vet jag..

Idag har faktiskt jag och sessan varit ute lite. Hon ville så gärna äta pizza. Så vi gick och gjorde det. Sen gick vi förbi sportis en snabbis och sen till konsum för att hämta ut paket.

Nu sover snorpan sen en stund till tillbaka och jag har precis varit ute nattpromenaden med vovvis..

I morse hittade jag lite gamla vänner från Ökna tiden på Facebook... Har snackat lite med dom idag. Shit vad kul. Fast det verkar som det är många som har skaffat barn rätt tidigt, kanske inte så konstigt med tanke på att det ända man gör på skolan är super och knullar.. haha.. Nej så illa är det faktiskt inte..  Hade kul på den tiden.. Trots att jag skäms över att berätta att jag gått där.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0