en bulle i ugnen..

Här hemma händer inte mycket. Vädret är skit och jag har ångest över att det är min sista semester veckan. Bella går mig på nerverna för hon har utegångsförbud. Och han jobbar. Men igår slutade han tidigt, redan vid 5 och då var Bella hos sin pappa en stund och hälsa på. Vi passade på att slöa och kolla på film. Bella är lite gladare idag och vi lite mer utvilade. Så idag blir det till att baka lite bullar :D
Jag vet, jag har själv börjat fundera på vad som hänt med mig. Vad gör jag på dagarna, städar, tvättar och bakar bullar?1? Hmm, tur att jag har hästarna och rymma till ibland. :P

Om inte min dator hade sagt upp sig, så hade här funnits massa fina bilder på Loppan och en nybadad Cleo.
Men nu är de dags att cykla till Ica Trossen och handla jäst..

Kom förbi och käka bullar lite senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0