läsare.

Känns jätte kul. Jag har fått jättemånga läsare. Vet dock inte vilka men nån kanske vågar skriva en kommentar..

Vi var duktiga och bakade idag. Blev både bullar och bröd. Sen blev det lite fika. Innan det var dags att börja med maten. Medans maten stod i ugnen gjorde jag prdning i köket. Va pärlsocker lite över allt :P Och maten måste jag verkligen ha lyckats me idag. Bella åt tills det sprutade ut genom öronen, hon som knappt äter nånting i vanliga fall. Blev riktigt chockad.

Nu är det bara tre måsten kvar för idag sen är det äntligen kväll även för mig. Gå ut med hunden, natta barnet och duscha. Sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på film.




♥MISS U♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0