saknar gulingen och spyr på mitt barn

Idag är verkligen en jobbig dag. Saknar min guling som fan. tycker det är jätte kul att rida andras hästar och få prova sig fram lite. Men jag saknar så det gör ont. Måste åka och hälsa på honom snart. Kanske till och med kan få rida lite. :P

Här händer inte så mycket annars. Idag är jag lilla Emilia sovandes här igen. Vi käkade lite taco förut. och nu väntar jag på att min sambo ska komma hem och ge mig en kram för det behöver jag ;)

Min dotter är inte kul att ha och göra med nu. Hon gör allt hon inte får, är uppkäftig som fan och trotsar allt vi säger till henne. Flera gånger om dagen måste jag gå ut, ta en cigg och andras för att inte förlora kontrollen och klappa till henne. Hon är bara 8!! Hon drar ner på stan även fast jag har sagt nej, hon snor pengar och vägrar hjälpa till hemma. Idag tex tog hon ett bad. Då hade hon slut på all duschkräm (flaskan va nästan full) och halva balsamet. Hon har gjort det förr och jag har förklarat för henne att hon inte får göra så, men likförbannat gör hon så och när jag frågar henne varför ljuger hon mig rakt i ansiktet och vägrar stå för det hon gjort.
Senare frågade hon om hon fick gå till Trossen. Jag sa nej eftersom Emilia var här. Efter maten ställer jag mig och diskar, Emilia och Linus kommer in (var barnvakt till grannbarnet) jag frågar vart Bella är och dom säger att hon cyklat ner på stan. Hon kommer hem två timmar senare. Nu har hon utegångsförbud till hon fattar vad fan hon håller på med. Nån som har nåt tips på hur man uppfostrar ett barn som tror hon är tonåring?

Kommentarer
Postat av: kerstin

Tror Bella påverkas när hon hänger ihop med äldre...

2010-08-22 @ 08:34:13
URL: http://kerstinsfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0