Helgen v 30

Känns som det är dags att skriva några rader igen..
I fredags åkte Sessan som sagt till farmor.. Så efter N slutat jobba gick vi och tog några öl på fyren med mina föräldrar..
I lördags var jag rätt sliten, kände mig trött och hängig hela dagen. Så jag blev hemma mest hela dan. Var bara hos hästarna en stund på kvällen. Lilltjejen kom hem och hade blivit helt sönder riven av en katt. Hela hennes ben och armar har fullt med rivmärken. Men hon får väl vara stolt över att hon iaf räddat livet på katten :D
Den natten ville även min systerdotter sova här. Så vi satt och åt godis till sen kväll och hade bara mysigt.

Söndag morgon vaknade den minsta kl 06.30. Och eftersom hon väckte den lite större, så fick vi halvsova lite längre. Men efter en timme ville barnen ha frukost. Sen var det av till syster och väcka dom, så vi kunde åka och storhandla. Nu har jag mat hemma iaf :D
Hem och städa massa och sen till stallet. Ridningen gick helt okay. Och Loppan är världens sötaste och roligaste ponny och rida. Shit vad vi har kul tillsammmans.. Tack Tove för lånet :P

Har tappat bort min telefon, så det är nog svårt att nå mig just nu. Men finns på Bellas nr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0