Varför måste man alltid kämpa för att komma på rubriken?

Har inte bloggat på ett tag. Eller jo jag har, men utav nån anledning har inte inläggen publicerats. Det kanske beror på att jag bloggat via mobilen.. Men men det är ju skit samma..

Vad har hänt sen sist då?
Jag misslyckades med att sluta röka. Det var inte så jävla lätt nån han gick ut och rökte och tvingade mig va sällis för han tyckte de va tråkigt att sitta själv. Han erbjöd mig på cigg typ 10 ggr på en dag. Och tillslut gick vi till Rhodos och käkade, då drack vi öl och han tänder en cigg till mig och lägger den framför mig. Då gick det inte att säga nej längre. Så nästa gång jag bestämmer mig för att sluta, ska det vara när han jobbar.men jag höll upp i 2 dagar, tycker det var bra kämpat men tanke på hur han försökte få mig att röka hela tiden..

I torsdags var vi ute och plockade svamp.. Eller nej, vi letade svamp.. Hittade typ 10 st eller nåt. Men vi fick en 4 timmars lång promenad :D

Och i fredags åkte Bella till sin pappa, då var vi ute och käkade på grekiska.

Igår cyklade vi iväg till stallet och red Maroll.. Det gick så där. Han är så jävla tugn och går inte ett steg gratis. Men jag var nöjd när jag satt av iaf. Nisse red oxå. Det gick faktiskt rikigt bra. Mycket bättre än när han red Loppan. Beror säkert på att Maroll är större, stadigare och betydligt mycket lugnare :P

Kanske blir stall för mig idag igen. Sitter och väntar på att en tjej ska höra av sig angående ridning under em/kväll. Hon ville att jag skulle hoppa hennes häst. Jag som inte hoppat på tvåhundra år, och har inte hoppat nån annan än min egen sen stenåldern, men va fan, man lever bara en gång.

Uppdaterar från sjukan senare då.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0