Vill man vara fin får man lida pin..

Jag har satt in löshår igen.. Fan va nöjd jag blev. Bilder kommer senare. Har inte hunnit fixa håret eller sminkat mig ännu..

Bella hade en kompis sov här i natt, så idag är man lite trött. Trots att dom faktiskt var ganska snäll och somnade tidigt. Mycket kanske beror på att jag vaknade varje gång jag rörde huvudet eftersom det spänner som fan i hårbotten. Vill man vara fin får man lida pin..

Idag händer nog inte så mycket. Gick upp skapligt och fixade frukost, måste ju börja ställa om dygnet lite. Eftersom det snart är dags att gå och jobba igen. Ska tvätta lite och vika tvätten jag tvättade igår. så har jag bjudit över Maria på mat och fika idag. Va så länge sen vi sågs, så jag kände att jag vill träffa henne. Hon flyttar ju snart oxå.. :/

Idag borde även min lillasyster och Peter komma hem.. Då skulle deras lilla söta Emilia flytta hit. Det sa hon iaf när hon och hennes mamma var osams :P Barn är ju bara för söta ibland..

Jag har fått min käre dator att fungera lite bättre. Så här kommer lite bilder från alla möjliga olika tillfällen..


Min fina lilla minigris :P
 

Mina helt normala vänner en kväll på Sjökrogen


Den sista bilden jag tog på min ponny


Pappa Kari me syster Jennys födelsedagsdrink


Jenny på hennes födelsedag


Världens roligaste ponny. Loppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0