Jag lever i två världar..

Det är svårt, jag vet inte vad jag vill..

Vill jag ha tillbaka honom, eller vill jag gå vidare..
Vill jag prata me honom, eller vill jag skita i honom.
Vill jag ha hans ursäkt, eller vill jag gå vidare utan den..

Även om han inte vill ha mig, så måste jag ju tänka på mig själv och veta vad jag vill, för att kunna gå vidare..
Jag vet ju redan att jag måste gå vidare utan honom, oavsett vad jag själv vill..
Men för att kunna hantera situationen måste jag veta... Vad fan vill jag.

Vill jag ha honom, vill jag vara stark utan honom eller vill jag bara ha lite hämnd..

Vill jag ha honom måste jag leva med det han gjort mot mig.. Kan jag det? Kan man leva med nån som kanske bara drar en dag?

Vill jag vara stark utan honom, måste jag lära mig att leva utan att tänka, vad skulle han tycka eller tänka om det här. Och jag kan absolut inte tänka, nej så här kan jag inte göra, tänk om han skulle komma eller ringa då..

Och vill jag bara hämnas så är det väl bara för att få ett avslut för mig själv. Jag vill se honom känna den smärta jag känner just nu. Jag vill att han ska må som jag gör nu. Vakna och inte ens veta om man överlever dagen..

Tankarna snurrar och jag tänker inte klart.. Därav vet jag att ni förstår ännu mindre, men bloggen är faktiskt till för mig..

Jag klara snart inte av känslan mer, jag kan inte andas, får ingen luft, kan inte tänka klart, vet inte vad som är fantasi och vad som är verklighet, det gör ont i bröstet, hjärtat slår i 190 och jag kan inte tänka på annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0