alltihopa är en mardröm..

Det är några stycken som är ute och läser min blogg, trots att jag inte har uppdaterat.. =)

Senaste tiden har jag faktiskt mått ganska bra. Några dagar för jul brast det igen, men jag kom på fötter ganska snart igen.
Julen var bra, spenderades med nära och kära.
Igår var jag ensam hemma en stund och städa undan lite. då kände jag att allt inte var helt okay. Men hann glömma bort det. Senare på kvällen, drog vi till Carina och träffade Maria, då blev det lite vin, sen när jag kom hem, sket det sig. Fy fan vilken ångest jag hade. Hela dag idag, har varit hemsk. Men framåt eftermiddagen tog jag lugnade och gick och vilade en stund, nu känns det mycket bättre.. Jag som skulle till stallet idag :(

Tyvärr är det några veckor kvar innan jag kommer träffa psykologen igen, tror jag skulle behöva det. Behöva nån att prata lite men. Har iofs många bra människor omkring mig, men det är ändå inte samma sak..

Jag har fått en tv, tvätt maskin och ett soffbord, så snart är mitt hem komplett med MIN saker och så ska det förbli. Orkar inte me sånt här skit igen.



Och säg att alltihopa är en mardröm
Säg att livet är en enda lång raksöm
Som kan svänga lite grann men inte sakta ebba ut
Som inte alltid blir perfekt
Men alltid gör ett rätt slut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0