Varför är jag så jävla dum för? Hur fan ku...

Varför är jag så jävla dum för? Hur fan kunde jag välja att lita på dig? Ska jag aldrig lära mig? Varför stod jag inte på mig? Hur kunde jag ge efter? Varför gav jag efter? Vad fick mig och tro att jag kunde lita på just dig? Nu sitter jag i samma jävla sits som alltid.. Du sa att vi alltid skulle vara tillsammans. Du skulle aldrig lämna mig.. Du kastade mina möbler och nu ska du ta dom nya.. Du som aldrig ens skulle lämna mig.. Du lämnade mig utan förklaring och vågar inte ens prata med mig.. Nu vet jag hur mycket av det du tidigare sagt som är sant.. Inte ett skit. Du fick mig och tro på dina lögner, det är det som svider mest och att jag inte ens är värd en jävla förklaring.. Du är inte längre värd mig, en dag ska jag inse det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0