<3

Var och jobbar det idag.. Fan så skönt det var. Hann ju nästan bli lite folkskygg när jag ver hemma nästan hela helgen och dessutom måndagen.. :P
Jobbet i gick bra fast det blev lite hattigt och hoppigt. På lunchen gick jag till Mackan, han bjöd på mat :D Det uppskattas alltid.. Och efter jobbet gick jag dit och skulle hämta upp Bella.. Men det blev en kaffe istället. Sen skulle vi till pizzan och hämta mat, då passade vi på att springa in på Sportbaren och hämta en vin lista. Så snart är menyn klar.. När jag hade ätit och vi hade kollat och skrivit lite på menyn gick jag hem och nattade Bella.
Hon hade lite svårt att somna. Hon har nämligen blivit kär, och är lite nervös för att gå till fritids imorrn och träffa honom.. Det är så gulligt. Det är det ända hon pratar om, och hon till och med drömmer om honom på nätterna. Nästan så man själv saknar att vara kär. Ni vet, så kär så man får ett leende på läpparna så fort man tänker på honom. Och det gör man ju såklart hela tiden, för allt som händer runt omkring en kan kopplas till honom. Och man kan ju inte annat än att tänka på honom. Det är en riktigt underbar känsla.. Eller hur?

Själv så mår jag lite sådär. Är jag glad så är jag glad och minsta lilla motgång gör att det känns som världen ska gå under. Är det sånt man kallar humörsvängningar? Hur som hellst så kämpar jag vidare, jag vet att det kommer bli bra. Det måste bara få ta tid.



Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0