en snabb helt onödig uppdatering..

Hinner nog me en snabb uppdatering innan jag går ut med hunden och sen lägger mig i sängen för att läsa lite..
Har som ni säkert förstår inte hänt så mkt idag.. Vi har spelat spel typ hela dan..  Och jag har pluggat lite, men det fastnar inte så jag ger upp.. Fan så svårt de ska vara..

Väntade sällskap på dan.. Hann fixa mat och allt, men det dök det inte upp.. Sas att det skulle bli en kaffe senare, men jag börjar anta att de inte blir nåt av de heller.. Cleo blev ju glad för maten iaf.. Bella blev dock ledsen då hon hade gjort nån teater. Men jag kollade på den.. Den va jätte söt..

Imorrn ska jag jobba, om inte jag insjuknar i natt.. Mackan kunde jobba hemifrån, så jag kunde lämna Bella där. Skönt att slippa förlora så mkt pengar. fast jag känner mig lite oroligt i magen.. Hoppas det är inbillning..

Skulle verkligen behöva ta mig ner till Sportbaren och hämta upp deras vinmeny, så jag kan få färdigt nya menyn nångång, men har varken haft lust eller tid..  Kanske får bli en lunch där imorrn.. Om jag orkar gå.. Annars har jag ju eftermiddagen på mig.. Synd bara att man är så jävla lat :P

Har bestämt mig för en konstig sak.. Jag har så jävla svårt att kasta saker.. Så nu har jag kommit fram till att jag ska fylla en kasse me grejer varje dag och kasta, då kommer jag snart vara av me allt onödigt skit som jag samlat på mig.. Tror ni det kommer funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0