Har tråkigt medans Bella duschar..

Ditt äldsta hångel? - Vet inte riktigt.. 43 kanske
Hur många har du varit riktigt kär i? - en människa på hela jorden 
Vad tycker du om kärlek? - kärlek har sina upp och nergångar
När kramade du någon sist? - varje dag
Saknar du någon speciell person? - ja det gör jag verkligen
Har du svårt för att bli kär? - ja... 
När kysste/hånglade du med någon sist? - i lördags
Ångrar du det? -  nej
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: - ja fyfan
Rökt? - ja
Druckit alkohol? - ja
Gjort något riktigt dumt? - ja, ett antal gånger
Gjort något du verkligen ångrar? - yes
Varit nykter på nyårsafton? - ja som barn och när jag var gravid..
Åkt ambulans? - de me
Gjort nåt olagligt? - japp
Slagit ner någon? - mm
Skämts över dina föräldrar? - Såklart jag har
Sagt jag älskar dig til någon och menat det? - Ja absolut!
Tar du droger? - skulle aldrig falla mig in
Vad hatar du verkligen? - massor av saker
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - in kär, men intresserad
Är du ensam nu? - typ
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - har redan


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - Laura
Fick dig att gråta? - Minns inte
Du gick på bio med? - Laura, Tobbe och Tommy
Skällde på dig? - Hmm Nisse tror ja
Du kramade? - Isabell
Du kysste? - pass
Smsade dig? - Laura
Ringde dig? - Maria
 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - ja
Kysst någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0