jobb jobb och jobb

Jobbat massor idag igen, är fortfarande inte klar. Men imorrn hoppas jag på att få det sista klart.. Hoppas, hoppas, hoppas.. Men det tar säkert fredagen oxå..
Har inte gjort så mkt annat är att jobba det här veckan, från ena jobbet hem till det andra..

Annars måste jag säga att jag mår bra just nu. Känns som allt bara rullar på och jag är för en gång skull nöjd med det.











Vill verkligen be om ursäkt, det var inte meningen att det skulle bli så. Men det var faktiskt inte mitt fel, Varför ville du inte lyssna.. Försökte ju förklara, det fanns ingen anleding för dig att bara gå.. Hoppas verkligen allt kommer lösa sig. Vill inte förlora det vi en gång hade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0