Pazar

Igår va jag ju som sagt barnvakt till Emilia.. Hon va så söt..  Men i stallet blev hon trött, kall och hungrig så jag fick ringa mamma och be henne komma och hjälpa mig så de gick lite fortare.. Sen åkte jag Mamma Kari och barnen och käkade på Sportis. Då fick jag glada barn igen. Men när vi åkte hem där ifrån stod Jenny och Peter på parkeringen, då började Emilia gråta igen. När mamma och pappa va hemma slappnade hon väl av och blev jätte trött..
Gick me upp till dom en stund och snackade lite skit. Sen drog jag mig hemåt. Snackade lite me Laura och bestämde oss för att kolla på Melodifestivalen till sammas, så jag och Isabell gick dit.. Sen gick vi förbi Janne en sväng och drack nån öl. Där somnade Bella på soffan, så jag och Laura gick till Sportis en sväng. När dom stängde fick jag skjuts hem till Janne, så jag kunde hämta upp Bella..
Imorse när jag piggnat till gick jag till Laura och la mig i Freddes säng och kollar på film. Sen blev vi hungriga och gick till pizzan och käka, sen blev de såklart en kaffe på Sportis.. Nu har jag precis vikt tvätt och ska snart höra av mig till Mackan. Vi pratade tidigare om att kolla på Heroes idag..

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, hur blev det så här?

Tror jag är ganska glad idag, igen!! :D


Kommentarer
Postat av: Laura

skönt att du e glad stördis =)

hör av dej när du e hemma så kan vi leka!

Puss

2010-02-08 @ 13:43:33
URL: http://rapplaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0