Pazartesi!

Vart jättesugen på att bloggga när jag var ute me hunden, men när jag väl satte mig framför datorn kom jag inte på nåt kul att skriva.. Varför är de alltid så? Och egentligen har jag hundra saker att göra som är betydligt mycket bättre/viktigare än att sitta här och svamla om att jag inte vet vad jag ska skriva..
Bellas rum skulle behöva städas, jag skulle behöva diska och byta ut alla trasiga glödlampor och plugga. Men nej jag sitter här.. som vanligt..
Har förresten bestämt mig för att jag ska lära mig turkiska.. Varför vet jag inte, för jag kommer ju inte ha nån användning av de.. En konstig fixidé bara..  Fast man undrar ju hur de ska gå när mina sk lärare skulle skriva ner alfabetet till mig och de ena innehöll 24 bokstäver och det andra 26 och i det rätta är de 29 st.. :D
Annars händer inte så mycket här hemma, började jobba idag efter 2 veckor sjukskrivning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0