Perşembe

Åh jag är käääär.....
Det finns inget underbarare i hela världen.. 

Nu kan jag skriva att mitt dåliga humör är som bortblåst. Och ja, jag vet, jag har kraftiga.humörsvängningar. Mitt humör blev bättre redan igår kväll.. Efter att ha gjort många försök att bli glad, gav jag me mig för suget och tog en cigg, då vart jag genast på bra humör, eller va de för den dumma idioten jag flumma me i luren.. Vette fan.. Kändes bättre efteråt iaf.

O idag är jag ännu gladare, nästan så där så man svävar på moln.. Dom hade nog till och me varit rosa om jag hade varit kär på riktigt.. Nu är jag bara kär i känslan av att vara glad..  Att så lite kan göra så mycket.
Kanske ska berätta varför jag är glad. Hade PU samtal me min chef idag.  Och jag tror inte han sa ett enda negativt ord om mig.. Allt var positivt, allt.. Åh de känns så bra.. Äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0