Ronja Rövardotter

Arbetsdagen igår gick bra.. Fast den kändes lite lång, och jag var väldigt trött när den väl va över..

Vid halv tio tiden på förmiddagen ringde J och meddelade att han behövde jobba i helgen, så han frågade om jag kunde ha sessan hemma.. Klart jag kan de, problemet är bara att jag är så väldigt trött och egentligen skulle behöva vila lite. Men problem är ju till för att lösas.. Jag tog henne igår och mamma idag, då får jag både vila, gå ut och träffa folk och städa..
Nu har mamma och Kari precis varit här och hämtat henne. Så jag tänkte passa på att röjja lite här hemma, innan det blir dags att åka till stallet och mocka och rida.. På väg till stallet ska jag lämna in menyn på sportbaren, den är nästan klar nu :D Sen hämtar jag upp den på vägen hem och gör klart det sista. Så ikvälll är den nog klar. Fasen så skönt..
Igår kväll låg jag och Bella hemma och kollade på Ronja Rövardotter. Det va ju ett tag sen man såg den sist :P Fast Bella somnade så jag tittade inte klart på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0