Södertälje sjukhus och Biltema

Idag jobbade jag till kl 12. Sen gick drog jag hem och gick med hunden. Då ringde Janne och frågade vad jag skulle göra, sa då jag att jag skulle till Södertälje sjukhus. Han var snäll och erbjöd sig köra då han ändå skulle till Alby.. Biltema.. Så jag bytte kläder och gick dit.. Så åkte vi iväg. När vi kom fram stod det en skylt på dörren att betala varor inte fick följa me in, så jag fick stanna utanför.. haha.. Nää nu var jag dum mot mig själv..  Vi gick runt inne på biltema en stund och jag hittade inget kul, fast det hade jag inte väntat mig heller..  Sen åkte vi mot Södertälje, tänkte vi skulle ta en fika innan min läkartid, men kom på att jag inte fick vaken äta röka eller dricka nåt innan.. Så de sket sig.. Istället drog vi ut i skogen och släppte Chiko så han fick springa lite lös..  Det uppskattade han..
Väl inne hos läkaren gjorde dom ett ultraljud, men hittade inte nåt fel.. Förutom en cysta på en äggstocken, kan ha varit två oxå. Det gav i alla fall en förklaring på mitt magont som jag inte ens hade sökt för.. haha.. läkaren klagade oxå på att det va för lite rörelse i mina tarmar, och när jag frågade om inte de va normalt när man inte fick äta eller dricka så svarade han med en fråga: Varför har du inte ätit om du är hungrig? Då förklarade jag vad som stod i brevet om  att jag inte fick.. Då skrattade han och sa: Det är bara om man ska kolla magsäck eller galla.. Så han menar asså att jag har gått och varit hungrig, kaffesugen och jävligt röksugen hela dan i onödan.. Suck!
Sen blev det ett besök på kebabhouse innan det var dags att åka tillbaka till Trosa och hämta upp min prinsessa på fritids..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0