Underbart, ja det känns så just nu!

Får väl bli en snabb uppdatering innan jag kryper mer i sängen och kramas till jag somnar..
Jobbet rullade på ganska bra idag. Hoppas det gör det imorrn med, eftersom det är övertid oxå. Har egentligen ingen lust att jobbar över, men man får väl passa på när tillfälle ges och man ändå är barnfri..
När jag hade hämtat Isabell på fritids vill hon gå till sin mormor, så hon ringde och frågade om hon kunde bjuda oss på mat. Och det kunde hon, så vi gick dit och åt och drack lite kaffe. På vägen hem tog vi en omväg förbi konsum och köpte godis. Sen gick vi hem pch la oss i sängen och hade lillmyskväll.. Kollade på Bröderna Lejonhjärta. Hon tyckte den va lite läskig. Katla draken hörde väl inte till hennes favoriter precis. Men vi hade mys. Efter filmen somnade hon ganska fort. Och själv har jag hunnit med att prata i telefon. Känns som det börjar bli en vana nu.. Bra eller dålig? Hmm det lär väl visa sig..
Imorrn är det fredag, det känns så jävla skönt. Lite tråkigt bara att Bella ska till pappa i helgen. Hade varit lite kul och haft henne hemma. Men hon måste ju träffa sin pappa ibland oxå.


Ibland förstår jag inte hur det gick till och inte ens vad som hände.



Så sant så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0