Sessa me feber och soppkok

Blev ingen uppdatering igår, hade så förbannat jävla ont i magen..
Hade typ bestämt att jag skulle rida igår, men dom planerna blev ändrade. Istället gick jag ner på Sportbaren och sällskapade me personalen.. Isabell va me Laura och Nettan, dom hämtade henne från fritids. Hade en mycket trevlig eftermiddag, ända till jag fick ont i magen..
Maria va förbi en sväng där nere oxå och käkade, men hon hade oxå ont i magen så hon gick hem ganska snart efter maten..

Imorse när jag vaknade hade Bella fått feber, stackarn.. Hon har legat i sängen hela dan, fast nu har hon tagit sig upp och sitter framför sin dator och spelar lite.  Själv har jag kokat soppa och plockat lite här hemma.. .Tänkte fortsätta när jag skrivit klart. Blir så jävla rastlös av att bara vara hemma.. Sen tänkte jag nog plugga lite.
Dax att sätta igång.



♥Kärlek♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0