riktigt trevlig fredag

Gårdagen blev riktigt trevlig.
Satt hemma och väntade på sällskap, som inte hörde av sig. Börjar bli ganska vanligt nu.. Men lillasyster lurade iväg min till Trossen så jag skulle handla chips och dipp till henne, och eftersom jag är världens bästa storasyster så gick jag ju så snäll dit :P
När jag kom fram till henne satt hon och drack vin, så jag stannade till där en stund, men det blev en ganska lång stund. Sen följde hon me ner till Sportbaren.
Hann knappt komma in genom dörren innan jag blev uppsliten på ett tomt dansgolv. Det är ett tecken på att personalen är på bra humör. Sen åkte shotsen och rakin fram.. Usch det känns i kroppen idag.. Men jag däckade inte iaf, det fick nån annan stå för.. haha..
Lillayster var smart och bytte bord innan shotsen ramlade in. Hade riktigt kul igår, va nog till och me så jag vaknade me ett leende på läpparna i morse trots att jag inte mår så bra just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0