Lördagsmys gånger två

Känns som det är dags för en uppdatering.. Vad har hänt sen sist då?

Igår åkte jag som sagt till stallet och mockade och fixade, tyvärr va de för kallt för att rida. Och jag som är så ridsugen. Idag skulle Carina ta honom men imorrn kan jag nog rida =)
När jag kom från stallet, lurade jag mackan att vi skulle åka och handla, så vi drog till Trossen. Sen kom vi på att va borde åka till Vhd och käka thaimat.. Tog mat som ska kallas mild.. Bella smakade knappt på sin mat.. Min ögon rann och näsan rann ännu mer men gott va det..
Gick sen hem och städade lite till.. Är fortfarande inte klar.. Segis jag är.. Iaf, hoppade in i duschen och sen spenderade jag och sessan kvällen i soffan och kollade på Melodifestivalen.. Sen var det dags för henne att sova lite. Då satte jag mig vid datorn en stund.
Vid strax efter ett, fick jag sällskap som blev kvar till typ tre eller nåt. Sen la jag mig och läste en stund innan jon blund kom och hälsade på..
Imorse vaknade jag vid 9 tror ja klockan va.. Lillsessan låg fortfarande och snarkade då, så jag fick ligga och dra mig en stund, gu så skönt de va..
Dagen planer är att städa färdigt här hemma, ev skulle mamma och Kari komma på en fika och sen tror jag att jag och mackan skulle käka nåt tillsammans idag. Men vi får väl se hur det slutat. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0