ett helt onödigt inlägg.

Drog till sportis efter stallet igår och skulle hämta upp menyn.. Men blev kvar där på lite mat och öl.. Sen drog jag hem och duschade och fixade i ordning mig lite för att sen gå tillbaka.. Va typ inget folk ute satt mest och snacka me personalen.. Lillasyster kom ner en sväng och när hon gick hem bestämde vi oss för att oxå knata hemåt.. Och när han drog la jag mig i sängen.. Somnade väl vid halv 2-2 tiden.. Va rätt skänt att vara pigg i morse och inte bakis. Blev ju inte så mkt alkohol igår för en gångsskull..
när jag vaknade bjöd jag in mig själv på frukost hos Mackan. Så fixade vi färdigt det sista på menyn. Måste ju lämna in den imorrn vid lunch.

 

Längtar

Saknar

Önskar

Hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0