Varning för snurrande tankar och vilda funderingar...

Börjar blir väldigt trött på folk som snackar skit. Varför prata skit om nån man egentligen tycker om, varför säga saker man inte menar eller kan stå för.

Så löd mitt inlägg den 30 juni i år, och idag har det inte bättrats ett dugg. Folk i min närhet fortsätter snacka om till andra eller ännu hellre skriver dom ut nåt i statusen på facebook. Så personen i fråga som det handlar om ändå aldrig får reda på att det var just den det handlade om.. Varför då säga de, för att personen i fråga ska börja misstänka att det är den? Eller för att alla andra som kanske vet mer än den som gjort nåt ska tycka synd om dig? Stå för vad du tycker och tänker och prata om de me den som gjort fel. Alla vet att jag har felat, utom jag! Vad fan har jag gjort dig? Har jag gjort nåt fel så säg det till mig och inte till andra, och snacka fan inte skit om mig om du inte kan stå för det när jag är me!


Ett mycket förvirrat inlägg, tankarna snurrade bara som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0